Strona gwna
bip.gov.pl
Instrukcja O Biuletynie Redakcja
Biuletyn Informacji Publicznej > Informacje > Zamówienia publiczne > Przetargi > PRZETARG NIEOGRANICZONY NA LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW, CIĄGÓW PIESZYCH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W OKRESIE 1.01.2013R. DO 31.12.2014R. Dzi jest 20.04.2024

Data ostatniej aktualizacji 12.01.2016
Liczba odwiedzin 6483787
  PRZETARG NIEOGRANICZONY NA LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW, CIĄGÓW PIESZYCH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W OKRESIE 1.01.2013R. DO 31.12.2014R.

 

Braniewo: wiadczenie usugi w zakresie letniego i zimowego utrzymania drg, chodnikw, cigw pieszych gminnych na terenie miasta Braniewa. Powierzchnia drg, chodnikw i cigw pieszych wynosi 121195,5 m2, powierzchnia zieleni niskiej do koszenia 10000 m2.
Numer ogoszenia: 516360 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGOSZENIE O ZAMWIENIU - usugi

Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.

Ogoszenie dotyczy: zamwienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Kociuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmisko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.

  • Adres strony internetowej zamawiajcego: www.braniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMWIENIA

II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamwieniu przez zamawiajcego: wiadczenie usugi w zakresie letniego i zimowego utrzymania drg, chodnikw, cigw pieszych gminnych na terenie miasta Braniewa. Powierzchnia drg, chodnikw i cigw pieszych wynosi 121195,5 m2, powierzchnia zieleni niskiej do koszenia 10000 m2..

II.1.2) Rodzaj zamwienia: usugi.

II.1.3) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamwienia: 1) codzienne ( rwnie dni wolne od pracy ) zbieranie nieczystoci staych i wywz nieczystoci na wysypisko. Usugodawca bdzie zobowizany do segregacji zbieranych nieczystoci. Odpady szklane, wszelkie tworzywa sztuczne, makulatur i metale wykonawca bdzie dostarcza do punktw odbierajcych ww. surowce. 2) odnieanie i usuwanie liskoci na drogach, chodnikach i cigach pieszych, 3) cige utrzymanie w czystoci drg, chodnikw i cigw pieszych / usuwanie piachu i innych nieczystoci / 4) odkuwanie krat burzowych z lodu i niegu celem swobodnego odpywu wody, 5) usuwanie piachu pozimowego, 6) zadania okrelone w SIWZ w utrzymaniu drg, chodnikw i cigw pieszych w okresie zimowym bd realizowane w dniach, w ktrych bdzie zachodzia konieczno ich wykonania ze wzgldu na panujce warunki atmosferyczne, rwnie w dni wolne od pracy i wita jak rwnie w porze nocnej. 7) koszenie, grabienie i wywz skoszonej trawy - pasy drogowe, 8) odcinanie odrostw drzew, zebranie ich i wywz na wysypisko miejskie,.

II.1.4) Czy przewiduje si udzielenie zamwie uzupeniajcych: nie.

II.1.5) Wsplny Sownik Zamwie (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje si udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamwienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

    • potwierdzenia speniania tego warunku Zamawiajcy dokona na podstawie owiadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 1.1. SIWZ, oraz owiadczenie, e przed podpisaniem umowy oferent dostarczy zamawiajcemu odpis wpisu do rejestru dziaalnoci regulowanej w zakresie odbioru odpadw komunalnych.

  • III.3.2) Wiedza i dowiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

    • potwierdzenia speniania tego warunku Zamawiajcy dokona na podstawie owiadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentw wymienionych w pkt 8. ppkt 1.3. SIWZ

  • III.3.3) Potencja techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

    • potwierdzenia speniania tego warunku Zamawiajcy dokona na podstawie owiadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentw wymienionych w pkt 8. ppkt 1.4. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamwienia

    Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

    • potwierdzenia speniania tego warunku Zamawiajcy dokona na podstawie owiadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentw wymienionych w pkt 8. ppkt 1.4. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

    • potwierdzenia speniania tego warunku Zamawiajcy dokona na podstawie owiadczenia wymienionego w pkt 8 . ppkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunkw, o ktrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprcz owiadczenia o spenieniu warunkw udziau w postpowaniu, naley przedoy:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku wiadcze okresowych lub cigych rwnie wykonywanych, dostaw lub usug w zakresie niezbdnym do wykazania speniania warunku wiedzy i dowiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upywem terminu skadania ofert albo wnioskw o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krtszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcw, oraz zaczeniem dokumentu potwierdzajcego, e te dostawy lub usugi zostay wykonane lub s wykonywane naleycie

  • wykaz narzdzi, wyposaenia zakadu i urzdze technicznych dostpnych wykonawcy usug lub robt budowlanych w celu realizacji zamwienia wraz z informacj o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • wykaz osb, ktre bd uczestniczy w wykonywaniu zamwienia, w szczeglnoci odpowiedzialnych za wiadczenie usug, kontrol jakoci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, dowiadczenia i wyksztacenia niezbdnych dla wykonania zamwienia, a take zakresu wykonywanych przez nie czynnoci, oraz informacj o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:

    • owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunkw udziau w postpowaniu na potencja innych podmiotw, ktre bd bray udzia w realizacji czci zamwienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotw zagranicznych

    Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w ktrym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wnioskw o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamwienia albo skadania ofert

  • nie zalega z uiszczaniem podatkw, opat, skadek na ubezpieczenie spoeczne i zdrowotne albo e uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozoenie na raty zalegych patnoci lub wstrzymanie w caoci wykonania decyzji waciwego organu - wystawiony nie wczeniej ni 3 miesice przed upywem terminu skadania wnioskw o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamwienia albo skadania ofert

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamwienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wnioskw o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamwienia albo skadania ofert

III.7) Czy ogranicza si moliwo ubiegania si o zamwienie publiczne tylko dla wykonawcw, u ktrych ponad 50 % pracownikw stanowi osoby niepenosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamwienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najnisza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie ktrej dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na ktrej jest dostpna specyfikacja istotnych warunkw zamwienia: www.bip.braniewo.pl
Specyfikacj istotnych warunkw zamwienia mona uzyska pod adresem: Urzd Miasta Braniewa, ul. Kociuszki 111, 14-500 Braniewo.

IV.4.4) Termin skadania wnioskw o dopuszczenie do udziau w postpowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzd Miasta Braniewa, ul. Kociuszki 111, pok nr 16, 14-500 Braniewo.

IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamwienia, w przypadku nieprzyznania rodkw pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodkw z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktre miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamwienia: nie


Pracownik wytwarzajcy informacj publiczn :

Janusz Nogal

Braniewo, dnia 17 grudnia 2012 r.


Braniewo, dnia 27.12.2012 r.

znak sprawy O.7050.46.2012



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty



Na podstawie art. 92 ust. Ustawy Prawo zamwie publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm. ) zawiadamia, e w postpowaniu w sprawie udzielenia zamwienia publicznego prowadzonego przez Gmin Miasta Braniewa, ul.Tadeusza Kociuszki 111, 14-500 Braniewo w trybie przetargu nieograniczonego na wybr Wykonawcy na wiadczenie usugi w ''zakresie letniego i zimowego utrzymania drg, chodnikw, cigw pieszych gminnych na terenie miasta Braniewa ,w okresie od 1.01.2013 r. do 31.12.2014 r.'' za najkorzystniejsz zostaa uznana oferta zoona przez

Przedsibiorstwo Usugowo-Handlowe EMPEGIEKA Sp.z o.o., 14-500 Braniewo ul. Morska 55.



Uzasadnienie


W przedmiotowym postpowaniu Zamawiajcy w SIWZ przyj jedno kryterium oceny oferty t.j. kryterium ceny. Po przeprowadzeniu oceny ofert, najkorzystniejsza okazaa si oferta zoona przez wskazanego wyej Wykonawc.

Wybrany Wykonawca zaoferowa wykonanie przedmiotu zamwienia za najnisz cen spord ofert niepodlegajcych odrzuceniu .



W postpowaniu j.w. zoono 2 oferty.


Nie wykluczono adnego Wykonawcy.


Nie odrzucono oferty adnego Wykonawcy.


Planowany termin zawarcia umowy 2 stycznia 2013 roku.


W zwizku z powyszym punktacja przyznana oferentom przedstawia si nastpujco :

Oferta nr 1

Przedsibiorstwo Usugowo-Handlowe EMPEGIEKA Sp.z o.o., 14-500 Braniewo ul.Morska 55.


100 pkt. w kryterium cena.


Oferta nr 2


P.U.H. Bo-BUD Ida Kruszyska, 14-530 Frombork, ul.Sadowa 18


85,81 pkt. W kryterium cena.


 


Wytworzy : 27.12.2012 r. Inspektor Janusz Nogal

 



lp.zacznik:
1zał nr 1 oferta.doc
2zał nr 1 oferta.pdf
3zał nr 2.pdf
4zał nr 2a.pdf
5zał nr 2b.pdf
6zał nr 2c.pdf
7zał nr 3.doc
8zał nr 3.pdf
9zał 4.doc
10zał 5.doc
11projekt umowy.pdf
12SIWZ - drogi.pdf

drukuj
ostatnie zmiany dla strony „PRZETARG NIEOGRANICZONY NA LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW, CIĄGÓW PIESZYCH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W OKRESIE 1.01.2013R. DO 31.12.2014R.”

uytkownikdata aktualizacjiopis zmian
Anna Kroczyk27.12.2012, 13:28 CETZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Anna Kroczyk20.12.2012, 12:19 CETwprowadzenie SIWZ
Anna Kroczyk19.12.2012, 08:29 CETwprowadzenie informacji

peny rejestr zmian dla tej strony
do gry
IQ.pl
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
© 2004 Urzd Miasta Braniewa
Wszelkie prawa zastrzeone.